
AMentre l'industrie di fabricazione meccanica è di automatizazione si movenu versu alta precisione, alta affidabilità è intelligenza, a durezza di l'ambiente operativu di l'apparecchiature è i bisogni raffinati di u cuntrollu di u prucessu anu messu in avanti esigenze più elevate per i cumpunenti principali. Cum'è a "barriera protettiva" di u sistema di rilevamentu di pressione, i guarnizioni à diafragma sò diventate u supportu tecnicu chjave per assicurà u funziunamentu stabile di l'apparecchiature è a fabricazione intelligente cù a so resistenza à a corrosione, a resistenza à alta pressione è a trasmissione precisa di u signale.
Difficultà di l'industria: Sfide di u monitoraghju di a pressione
In scenarii di fabricazione meccanica è automatizazione, i sensori di pressione devenu affruntà e seguenti sfide:
⒈ Erosione media:E sustanze chimiche cum'è i fluidi di taglio è i grassi lubrificanti sò propensi à corrodere i diaframmi di i sensori, ciò chì riduce a vita di l'apparecchiature;
⒉ Cundizioni di travagliu estreme:L'ambienti à alta temperatura (> 300 ℃) è à alta pressione (> 50 MPa) in prucessi cum'è a fusione è a saldatura sò propensi à causà guasti di u sensore;
⒊ Distorsione di u signale:I mezi viscosi (cum'è adesivi è fanghi) o e sustanze cristalline sò propensi à bluccà l'interfacce di i sensori, affettendu a precisione di a raccolta di dati.
Questi prublemi ùn solu aumentanu i costi di mantenimentu di l'attrezzatura, ma ponu ancu purtà à interruzioni di a pruduzzione o fluttuazioni di a qualità di u produttu per via di deviazioni in i dati di monitoraghju.
Avanguardia tecnologica di i sigilli à diafragma
I guarnizioni à membrana furniscenu una doppia prutezzione per i sistemi di rilevamentu di pressione grazia à un design innovativu è à l'aghjurnamenti di i materiali:
1. Resistenza à a corrosione è resistenza à alta pressione
■ Utilizendu a tecnulugia di rivestimentu Hastelloy, titaniu o PTFE, pò resiste à a corrosione da acidi forti, alcali forti è solventi organici;
■ A struttura di sigillatura saldata supporta una gamma di temperature da -70 ℃ à 450 ℃ è un ambiente d'alta pressione di 600 MPa è hè adatta per scenarii cum'è sistemi idraulici di macchine utensili CNC è unità di stampaggio à iniezione.
2. Trasmissione precisa di u signale
■ U diafragma metallicu ultra-sottile (spessore 0,05-0,1 mm) realizza una trasmissione di pressione senza perdita cù un errore di precisione di ≤ ± 0,1%;
■ U disignu mudulare di l'interfaccia (flangia, filettatura, morsetto) risponde à i cumplessi requisiti d'installazione di i giunti di robot industriali, di e pipeline automatizate, ecc.
3. Adattazione intelligente
■ I estensimetri integrati monitoranu u statu di sigillatura in tempu reale è realizanu avvisi di guasti è manutenzione remota attraversu a piattaforma industriale di l'Internet di e Cose;
■ U disignu miniaturizatu hè adattatu per scenarii di precisione cum'è articuli robotichi collaborativi è valvole di cuntrollu microfluidiche.
In u campu di a fabricazione meccanica è di l'automatizazione, i guarnizioni à diafragma sò evoluti da cumpunenti funziunali singuli à nodi chjave in u sistema di fabricazione intelligente. A so scuperta tecnologica ùn solu risolve i punti debuli di u monitoraghju tradiziunale di a pressione, ma furnisce ancu una basa affidabile per l'aghjurnamentu intelligente è senza pilotu di l'attrezzatura.
WINNERS METALS furnisce guarnizioni à membrana d'alta prestazione è d'alta qualità, chì sustenenu a pruduzzione persunalizata di SS316L, Hastelloy C276, titaniu è altri materiali. Per piacè cuntattateci per più dettagli.
Data di publicazione: 14 di marzu di u 2025