Tecnulugia di i sigilli à membrana: u guardianu di a sicurezza è di l'efficienza industriale
In i campi chimichi, petroliferi, farmaceutichi è altri campi industriali, e caratteristiche altamente currusive, d'alta temperatura o d'alta pressione di u mediu rapprisentanu sfide serii per l'attrezzatura. I strumenti di pressione tradiziunali sò facilmente currusi o bluccati per via di u cuntattu direttu cù u mediu, risultendu in fallimenti di misurazione o ancu periculi per a sicurezza. A tecnulugia di i sigilli à diaframma hè diventata una suluzione chjave à stu prublema grazia à un cuncepimentu d'isolamentu innovativu.
U core di u sistema di tenuta à diafragma si trova in a so struttura d'isolamentu à doppiu stratu: u diafragma di materiali resistenti à a currusione (cum'è l'acciaiu inox è u politetrafluoroetilene) è u liquidu di tenuta formanu inseme un canale di trasmissione di pressione, chì isola cumpletamente u mediu da u sensore. Stu cuncepimentu ùn solu prutege u sensore da i mezi currusivi cum'è l'acidi forti è l'alcali, ma gestisce ancu efficacemente i fluidi à alta viscosità è facili da cristallizà. Per esempiu, in i prudutti chimichi cloro-alcali, i manometri à diafragma ponu misurà a pressione di u cloru umitu in modu stabile per un bellu pezzu, evitendu a sustituzione frequente di strumenti tradiziunali per via di a currusione di i materiali.
Inoltre, a struttura mudulare di a tecnulugia di tenuta à diafragma riduce assai i costi di mantenimentu. I cumpunenti di u diafragma ponu esse rimpiazzati separatamente senza smuntà tuttu u strumentu, riducendu significativamente i tempi di inattività. In u scenariu di raffinazione di u petroliu, u monitoraghju di a pressione di i prudutti petroliferi à alta temperatura face spessu chì u strumentu tradiziunale sia bluccatu per via di a solidificazione di u mediu, mentre chì u mecanismu di trasmissione di u liquidu di tenuta di u sistema di diafragma pò assicurà a continuità è a precisione di u signale di pressione.
Cù l'aghjurnamentu di l'automatizazione industriale, a tecnulugia di sigillatura di u diafragma hè stata integrata in apparecchiature cum'è i trasmettitori di pressione intelligenti per ottene a raccolta di dati in tempu reale è u monitoraghju remotu. A so gamma di pressione copre u vacuum à scenarii di pressione ultra-alta, ciò chì ne face a suluzione preferita in i campi di u cuntrollu di i prucessi chimichi, u monitoraghju di a sicurezza energetica, ecc.
Data di publicazione: 03 di marzu di u 2025