À u principiu di l'annu novu, tuttu piglia vita.
Baoji Winners Metals Co., Ltd. augura à l'amichi di tutti i ceti suciali: "Bona salute è bona furtuna in tuttu".

L'annu passatu, avemu cooperatu cù clienti di tuttu u mondu per vince per tutti è cresce inseme. U tempu hà ancu dimustratu chì simu un "partner" fidelu è affidabile, simu felici di aiutà è di travaglià cun voi per risolve i prublemi chì scuntrate, è furnimu ancu prudutti di alta qualità è accessibili. "Serve i clienti" hè u modu di vita di a nostra sucietà, è continueremu à sforzà ci di migliurà a qualità di u serviziu.
In l'ultimi deci anni, ci simu cuncentrati nantu à a pruduzzione è a trasfurmazione di prudutti di tungstenu, molibdenu, tantalu è niobiu. In u campu di a trasfurmazione di materiali metallichi refrattari, simu stati à a testa di l'industria, ma ùn simu micca soddisfatti. "Cumu risolve i prublemi attuali di i clienti, cumu permette à i clienti di accorcià u ciclu di appruvvisu, realizà un appruvvisu unicu, riduce i costi di i clienti, ecc.". Quessi sò ciò chì pensemu. Cuntinuemu à migliurà è ottimizà u prucessu, è usemu a tecnulugia muderna di modellazione 3D per studià i dettagli di e parte. Questu hè ciò chì faremu avà è in u futuru, è facemu sempre attenzione à a questione centrale. "A qualità prima, u serviziu prima".
U 2023 hè un annu pienu di speranza. Semu fiduciosi di cresce è prugressà cù più partenarii. Ancu una volta, vi auguru à tutti: Felice Annu Novu!
Baoji Winners Metals Co., Ltd. si cuncentra nantu à a R&S, a pruduzzione è a vendita di prudutti metallichi di tungstenu-molibdenu-tantalu-niobiu.
I nostri prudutti principali sò: crogiolu di tungstenu-molibdenu, bullone / noce di tungstenu-molibdenu, pezzi di trasfurmazione di tungstenu-molibdenu, filu di tungstenu evaporatu, prudutti di tantalu-niobiu, ecc.
Principali industrie d'applicazione: industria fotovoltaica è di semiconduttori, industria di pezzi di ricambio per forni à alta temperatura, industria di rivestimenti PVD, ecc.
Pudete visità u nostru situ ufficiale per sapè ne di più nantu à i prudutti.
Data di publicazione: 02-02-2023