Cumu funziona un misuratore di flussu elettromagneticu?

Un misuratore di flussu elettromagneticu hè un dispositivu utilizatu per misurà u flussu di liquidi conduttivi.

À u cuntrariu di i flussimetri tradiziunali, i flussimetri elettromagnetichi funzionanu secondu a lege di Faraday di l'induzione elettromagnetica è misuranu u flussu di fluidi conduttivi basatu annantu à a forza elettromotrice generata quandu u fluidu conduttivu passa per un campu magneticu esternu.

A struttura di un misuratore di flussu elettromagneticu hè custituita principalmente da un sistema di circuiti magnetici, un condotto di misurazione,elettrodi, un alloggiamentu, un rivestimentu è un convertitore.

Flussumetru elettromagneticu

Cumu funziona?

1. Generazione di campu magneticu

Quandu u flussumetru hè adupratu, a bobina elettromagnetica genera un campu magneticu perpendiculare à a direzzione di u flussu di liquidu. Stu campu magneticu hè stabile è uniforme, assicurendu risultati di misurazione consistenti.

2. Induzione di tensione

Quandu un liquidu conduttivu scorre per un campu magneticu, attraversa e linee di u campu magneticu. Sicondu a lege di Faraday, stu muvimentu induce una tensione in u liquidu. A magnitudine di sta tensione hè proporzionale à a velocità di flussu di u liquidu.

3. Rilevazione di tensione

L'elettrodi integrati in u tubu di flussu rilevenu a tensione indotta. A pusizione di l'elettrodi hè critica; sò generalmente piazzati in cima è in fondu di u tubu di flussu per assicurà letture precise indipendentemente da a curva di flussu.

4. Trasfurmazione di u signale

U signale di tensione rilevatu hè mandatu à u trasmettitore, chì processa l'infurmazione. U trasmettitore cunverte a tensione in una misura di flussu, generalmente visualizata in unità cum'è litri per minutu (L/min) o galloni per minutu (GPM).

5. Output:

Infine, i dati di flussu ponu esse visualizati nantu à un schermu, registrati per analisi future, o trasmessi à un sistema di cuntrollu per u monitoraghju è u cuntrollu in tempu reale.

Vantaghji di u misuratore di flussu elettromagneticu

I vantaghji di i misuratori di flussu elettromagnetichi includenu principalmente misurazione di alta precisione, nisuna perdita di pressione, rapportu di gamma larga, forte resistenza à a corrosione, larga gamma di applicazioni, risposta sensibile, installazione faciule, trasfurmazione di signali digitale, forte anti-interferenza, ecc.

Applicazione di u misuratore di flussu elettromagneticu

● Trattamentu di l'acqua è di l'acque residue: Monitorate u flussu di a stazione di trattamentu per assicurà a conformità cù e regulazioni ambientali.

● Trasfurmazione chimica: Misura u flussu di liquidi currusivi o viscosi in a fabricazione chimica.

● Industria alimentaria è di bevande: Assicurà una misurazione precisa di u flussu di liquidi cum'è suchju, latte è salsa, chì hè cruciale per u cuntrollu di qualità.

● Farmaceuticu: Monitorate u flussu di ingredienti attivi è solventi in u prucessu farmaceuticu.

 

Fornemu ancuelettrodi di messa à terra (anelli di messa à terra)per l'usu in situazioni induve i misuratori di flussu elettromagnetichi necessitanu una guida di corrente, eliminazione di l'interferenze è garanzia di l'integrità di u loop di signale.


Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2024