Oghje avemu da parlà di ciò chì hè u vacuum coating

U revestimentu di vacuum, cunnisciutu ancu com'è deposizione di film sottile, hè un prucessu di camera di vacuum chì applicà un revestimentu assai finu è stabile à a superficia di un sustrato per pruteggelu da e forze chì altrimenti puderianu usà o riduce a so efficienza.I rivestimenti di vacuum sò sottili, trà 0,25 è dece microni (0,01 à 0,4 inch) di grossu.

Rivestimentu di vacuum

Trè forme di rivestimentu di vacuum:

Rivestimentu di evaporazione

In u vacuum, un evaporatore hè utilizatu per scaldà u materiale evaporatu per sublimà, è u flussu granulare evaporatu hè direttu direttamente à u sustrato è dipositu nantu à ellu per furmà una film solidu, o un metudu di revestimentu di vacuum hè utilizatu per calore è evaporà u revestitu. materiale.A nostra sucietà hè capaci di furnisce evaporatori è elementi di riscaldamentu, cumprese vari vasi fatti di metalli refrattari cum'è tungstenu, molibdenu è tantalu, è ancu fili di tungstenu è fili di tungstenu per u riscaldamentu.

Vacuum coating, sputtering coating, evaporation coating, coating

Rivestimentu sputtering

In u vacuum, a superficia di destinazione hè bombardata cù particeddi d'alta energia, è i particeddi bombardati sò dipositati nantu à u sustrato.Di solitu, u materiale per esse dipositu hè fattu in un materiale di piastra-target, etc., è sustanzi refrattarii cum'è tungstenu, molibdenu, tantalu è titaniu ponu esse sputtered.A nostra cumpagnia pò furnisce piastra di tungstenu d'alta purezza, piastra di molibdenu, piastra di tantalu, piastra di titaniu è diversi materiali di destinazione, chì ponu esse aduprati per u revestimentu sputtering.

Sputtering materiali di destinazione

Placcatura di ioni

Ion plating hè di utilizà a scarica di gas per ionizà u gasu o u materiale evaporatu in cundizioni di vacuum è diposite u materiale evaporatu o u so reactante nantu à u sustrato mentre i ioni di gas o i ioni di materiale evaporatu sò bombardati.In più di metalli non-ferrosi, i materiali di rivestimentu di u vacuum coating includenu ancu non-metalli, vale à dì ossidi, ossidi di siliciu è ossidi d'aluminiu.

Tendenze future

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia muderna, a tecnulugia di rivestimentu di vacuum hè sempre più largamente usata, ùn solu ghjoca un rolu impurtante in l'elettronica di u cunsumu, i circuiti integrati, i cumpunenti optoelettronici ottici è altri campi, ma ancu in l'equipaggiu medicale, aerospaziale, energia solare. plastica, imballaggio, tessili, machini, anti-falsificazione, custruzzione è altri campi.

Rivestimentu di vacuum

BAOJI Winners Metal pò furnisce un crucible per l'evaporazione cum'è tungstenu, molibdenu, tantalu, etc., barca di evaporazione, materiale di destinazione sputtering (tungstenu, molibdenu, tantalu, niobiu, titaniu, etc.), filu di tungstenu per fucili elettroni, riscaldatore di tungstenu è altri vacuum. consumabili di rivestimentu, accessori。per piacè cuntattateci per più infurmazione (Whatsapp +86 156 1977 8518).


Tempu di Postu: Aug-02-2022