Chì sò i campi d'applicazione di tungstenu

U tungstenu hè un metallu raru chì s'assumiglia à l'acciaio.A causa di u so altu puntu di fusione, alta durezza, eccellente resistenza à a corrosione, è una bona conduttività elettrica è termale, hè diventatu unu di i materiali funziunali più impurtanti in l'industria muderna, a difesa naziunale è l'applicazioni high-tech.Chì sò i campi d'applicazione specifichi di tungstenu?

● Alloy Field

A causa di a so alta durezza è alta densità, u tungstenu hè un elementu di lega impurtante perchè pò migliurà significativamente a forza, a durezza è a resistenza à l'usura di l'acciaio.Si usa largamente in a pruduzzione di diversi materiali azzaru.I materiali d'acciaio chì cuntenenu tungstenu cumuni sò l'acciaio d'alta velocità, l'acciaio di tungstenu è i magneti di tungstenu-cobalt sò principalmente usati per fabricà diversi arnesi, cum'è punte, frese, stampi femminili è stampi maschili, etc.

Filamenti di catodi di tungstenu

● Campu Elettronica

U tungstenu hà una forte plasticità, una bassa rata di evaporazione, un altu puntu di fusione è una forte capacità di emissione di l'elettroni, per quessa hè largamente utilizatu in l'industria di l'elettronica è di l'alimentazione.Per esempiu, u filu di tungstenu hà altu ritmu luminoso è longa vita di serviziu, è hè spessu usatu per fabricà diversi filamenti di bulbe, cum'è lampade incandescent, lampade iodu-tungsten, etc. catodi è griglie di tubi oscillanti elettronichi è riscaldatori di catodi in vari strumenti elettronici.

● Campu chimicu

I cumposti di tungstenu sò cumunimenti usati in a produzzione di certi tipi di vernici, pigmenti, tinta, lubricanti è catalizzatori.Per esempiu, u tungstate di sodiu hè spessu usatu in a fabricazione di tungstenu metallicu, àcitu tungsticu è tungstate, è ancu di tinture, pigmenti, tinta, electroplating, etc.;l'acidu tungstic hè spessu usata cum'è mordant è tintura in l'industria tessili, è usata in l'industria chimica per preparà alta Catalyst per gasoline octane;U disulfide di tungstenu hè spessu usatu in a sintesi organica, cum'è u lubricant solidu è u catalizzatore in a preparazione di gasoline sintetica;L'ossidu di tungstenu di culore di bronzu hè usatu in pittura.

● Campu Medicu

A causa di a so alta durezza è densità, l'alea di tungstenu sò assai adattati per i campi medichi cum'è a prutezzione di i raghji X è a radiazione.I prudutti medichi cumuni in lega di tungstenu includenu anodi di raghji X, piastre anti-scatter, cuntenituri radioattivi è cuntenituri di schermatura di siringa, etc.

0ee1f9c4e1d7f7ea88acd73624f8ff5f

● Campu Militari

A causa di e so proprietà micca tossiche è amichevuli di l'ambiente, i prudutti di tungstenu sò stati usati per rimpiazzà i materiali di piombo precedente è uraniu impoveritu per fà testa di balle, in modu di riduce a contaminazione di materiali militari à l'ambiente ecologicu.Inoltre, per via di a so forte durezza è resistenza à a temperatura alta.U tungstenu pò fà i prudutti militari preparati più superiore in u rendiment di cummattimentu.I prudutti di tungstenu utilizati in l'armata includenu principalmente: balle di lega di tungstenu, balli di perforazione di l'armatura di energia cinetica.

In più di i campi sopra, u tungstenu pò ancu esse usatu in aerospaziale, navigazione, energia atomica, custruzzione navale, industria di l'automobile è altri campi.

Nantu à noi

BAOJI Winners Metals Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di prudutti di tungstenu, molibdenu, tantalu è niobiu in Cina.I prudutti di tungstenu chì furnimu includenu principalmente: bastone di tungstenu, piastra di tungstenu, tubu di tungstenu, filu di tungstenu, filu di tungstenu multifilare (bobina di evaporazione), crogioli di tungstenu, bulloni / viti / noci di tungstenu, pezzi di tungstenu machinati, etc. Per piacè cuntattateci per più. prudutti.

Usi di tungsten_副本

Tempu di Postu: Dec-09-2022